D-12 Mitglied Proof wurde erschossen - SciFi-Forum

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

D-12 Mitglied Proof wurde erschossen

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    D-12 Mitglied Proof wurde erschossen

    D-12 member Proof was shot and killed in Detroit this morning (April 11) at an after hours club on Eight Mile Road.

    Proof, born Deshaun Hotlon, was murdered at the Triple C club around 4:30 am and another man was seriously wounded, both with gunshots to the head.

    The identity of the second man was released and despite initial reports, a police source told AllHipHop.com that the second man, an unnamed 35-year-old, remained in hospitalized in critical condition.

    The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.

    One witness was being questioned by the police, who are still seeking suspects.

    The rapper was signed to superstar rapper Eminem's Shady Records as a member of the platinum selling group, D-12.

    The group, which features members Eminem, Kon Artis, Proof, Swift , Bizarre and Kuniva, released their debut album Devil's Night in 2001. The group followed with D12 World in 2004, which produced the hit single "My Band."

    Proof followed with a solo album titled Searching for Jerry Garcia in 2005, released on his own label, Iron Fist Recordings.

    Proof was an influential figure on the Detroit rap scene, hosting legendary battles at the Hip Hop Shop.

    In the movie 8 Mile, Mekhi Phifer was chosen to embody Proof as the character "Lil Tic."
    Quelle: http://www.allhiphop.com/

    Ich find's total scheisse, dass schon wieder ein Hip-Hopper erschossen wird. Leider wird Hip-Hop wohl doch von gewalt geprägt.

    Die traurige ironie ist ja, dass Proof in Eminems 'Like Toy Soldiers' erschossen wurde. Diese Fiktion ist leider Wirklichkeit geworden.

    Auch wenn ich D-12 nich so doll finde, ist es schade, dass er sein Leben lassen musste.

    Wie auch ODB, Jam Master Jay, Tupac, Easy-E und alle anderen: RIP

    Und hoffentlich müssen wir so etwas nicht noch öfter erleben
    Ich hab' nur einen Wachtmeister getrunken, Herr Jägermeister!
    Scheiss auf Achterbahn, ich mach den Looping im Benz

    #2
    Jo, is wirklich schade. Kannte den nicht so aber dafür D-12.

    Die Jungs kommen aus harten Gegenden und Mileu. Da wird nicht lange gefackelt.

    Kommentar


      #3
      The shit goes on...




      ROLODEX PROPAGANDA
      "Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien!" (Andi Möller) - "Und jetzt skandieren die Fans wieder: Türkiye, Türkiye. Was so viel heißt wie Türkei, Türkei." (Heribert Faßbender) - "Das war ein wunderschöner Augenblick als der Bundestrainer sagte: Komm Steffen, zieh deine Sachen aus, jetzt geht´s los!" (S. Freund) - "Ein Lothar Matthäus lässt sich nicht von seinem Körper besiegen, ein Lothar Matthäus entscheidet selbst über sein Schicksal." (L. Matthäus)

      Kommentar

      Lädt...
      X